Calendari de sortides

diumenge, de maig 06, 2007

Ciutat Gegantera 2007 - Sant Joan Despí


Aquest cap de setmana em participat dels actes de la ciutat gegantera 2007 a Sant oan Despí.

El dissabte ens va ploure una mica i vaig riure molt en veure l'Avi amb la gabardina possada,
però vam poder fer la cercavila amb torxes, va ser molt divertit alhora que perillós caminar entre foc, tot i això va ser una experiència molt maca fer una cercavila nocturna. Feia molt de temps que l'Avi no em treia de nit. ;-)



El diumenge em tingut un sol espatarrant i ens ho em passat molt bé passejant i ballant per aquesta ciutat.

1 comentari:

Anònim ha dit...

VOLDRIA DEIXAR CONSTANCIA DEL GRAN PAPER QUE VAN FER ELS NOSTRES MUSICS, QUE ENS VAN DEMOSTRAR UNA GRAN "PROFESIONALITAT" I DEDICACIO A LA SEVA TASCA. MOLTES GRACIES