Calendari de sortides

dilluns, de maig 14, 2007

Aplec de la Salut

Avui ens hem aixecat amb un día plujós que semblava que ens privaría de celebrar la festa, però no ha estat així i cap a les 10 ja sortia el sol.
Hem pogut esmorzar tranquil.lament amb les colles de Gràcia, Concordia i Purissima, i també algun espontani que s'ha afegit.
Ja amb un día totalment assolejat i ventós em fet una cercavila curta però intensa. Finalment, hem ballat tots junts dos cançons i hem fet puesto per a que els castellers fessin un bònic castell.

Res més que recordar-vos que la propera sortida és SFT 8-9-10 de Juny i que ens veiem tots els dijous a les 20:30 a ca l'Estruch.

PD. no hi ha fotos que tinc la màquina espatllada :-(

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Voldria aprofitar aquet mitja de comunicacio tan popular per la nostra colla "tot i la falta de col-laboracions", per aclarir alguns temas.
1er. en conbtra del que van dir algunes veus, es mentira que nomes fagi servir les MAYUSCULAS.
2º.- Aprofitan la meva excelent col.laboracio amb els mutjans de comunicació, es van sentir algunes veus que proclamaven la meva candidatura a la presidencia,per lo que voldria negar cualsevol interes de la meva persona en vers aquets honorable carrec, tot que tot-hom sap que hi presentat la meva renuncia a la directiva en diverses ocasions i que no ha estat mai aceptada, si no tan sols ni escoltada.
3.- Voldria resaltar que en el esmorzar caig trobar a faltar en gran manera, la sal per el pa amb tomaquet.
4.- ya no sem ocurreix res mes.per lo que amb despedeixo de tots vosaltres

signat. El ballador curt de pel que li fa MOLT MAL L'esquena pro ningu li fa cas" Xavi.

Anònim ha dit...

En primer lloc, haig de dir que tots els teus comentaris sempre son llegits amb molta atenció.

En quan a la sal, no la vas trobar per que no la vas buscar doncs "haberla hayla"